23.3.09

332. графици

photo by monislawa

00:00 - 2:30 с Кейт и Мак мятаме от лаптоп на лаптоп снимки, песни и други потребни неща. Хилим се на един - два теста във ФБ (известният ми съпруг е Уил Смит. I can live with that!) и се чудим как на Катя не и пречи да е толкова откровена за тайнсвените неща случващи се с човешката отделителна система.
2:30 - 2:55 мъчим се да заспим, което не се случва много трудно, защото всички сме уморени, но все пак се говорим малко, а Кейт писка, завира се под одеалото и се опитва да ни убеди, че зад нея има извънземно.
2:55 - 8:45 спим на тясното легълце заедно с Мак. Всеки следващ път става все по - удобно. А тя ми се качва на главата, явно и на нея и става все по - удобно да се свираме на малкото легло.
8:45 - 8:57 станала съм, оправила съм се, облякла съм се и съм стигнала до работното място. Нямам време дори за една цигара, какво ли остава за кафе?
8:57 - 12:15 изчистила съм и съм подредила почти всяко нещо в магазина, правя пауза за обяд. Още няма време за цигара. Отвреме на време влиза по някой клиент.
12:15 - 14:05 доизбърсала съм останалите неща и най - накрая пуша.
14:05 - 16:47 фотошопвала съм, изгледала съм един епизод на "Приятели", послушала съм малко музика, затварям лапа и включвам телевизора. Отвреме на време влиза по някой клиент.
16:47 - 19:10 в последните часове на работния ден се скъсват да влизат разни хора. Гррр. Започва "Хаус" по фокс лайф. Thank you, God!
19:10 - 19:34 изгледали сме част от епизода, изброили сме си оборота, Гаро идва. Ще си ходим! Ура!!
19:34 - 20:15 прибираме се към вкъщи. Най - накрая си пуша като хората. Разхождам се. Наджапвам в една кал. Псувам. Стряскам се от сянката си. Слушаме ядосания албум на Аланис, посветен на едно от всичките и бивши гаджета. That's one angry girl!
20:15 - 21:53 направили сме си маска, окъпали сме се, наяли сме се, нахранили сме и зайците, изправили сме си косата. Пускаме лапа.
21:53 - 00:00 цъкаме сайтове, форуми, говорим си с Милен, гледаме "Приятели", ще спим.

лека..

1 comment:

we said...

кейт да каже, че наистина ме наплашихте с тия извънземни и плюс това няма нищо срамно в човешката отделителна система!