16.3.09

330. бюро "изгубени вещи"

photo by trixypixie

Когато човек изгуби нещо.. я ключовете си, я нещо по - ценно или нещо дребно и глупаво, най - често не се замисля кой ли го е намерил и какво ли прави сега с него. Или къде е сега това нещо и какво прави самото то. Пръстена дето го усетих как се изплъзва от пръста ми и пада на улицата посред нощ.. къде ли се търкаля или кой го е намерил. И дали е решил да го задържи. Или да го даде на някой друг. Или просто го е метнал в някоя кофа. Или го е оставил на полицата в хола. И какво си мисли този пръстен в момента.. хм. Липсвам ли му?
Просто се ядосваме, че сме изгубили Нещото, казваме си "Е, няма го вече" и от време на време се сещаме за него, за да се ядосаме пак. Грр. Мен още ме е яд за онзи шал... зеления, красивия.. от Несебър. Който си купих със Злати. Какво ли му се е случило след като престана да стои вързан около врата ми онзи ден.
Отделно от губенето на вещи..
Хриска си купи лаптоп онази вечер. И е най - красивото нещо, което си имам. След фотоапарата и китарата.. и може би телефона. Не, преди телефона е. Ух, обичам го. Да изхарчиш 1600 лв, които нямаш е най - добрия начин да си оправиш настроението след едно предателство, една обида и загуба на приятел. За жалост обаче старият компютър се повреди точно преди да успее да си прехвърля цялата музика и снимки. Надявам се в близката седмица да го накараме да работи, защото не искам да губя всичко, което съм имала до сега. Макар че.. може би така е по - добре. Имам нужда от отгръщане на нова страница. Пък музиката.. ще си я набавя отново. Благодарение на last.fm - a няма да има важна песен, която да забравя да изтегля. Само за някои от снимките ще ми е мъчно, но повечето май ги имам на дискове, а и съм ги разпращала на разни хора, тъй че те ще ми възстановят липсите. А от вчера съм заредила Нуши (така се казва лапа) с музика, която нямах до сега. И е хубаво.. нови странички. Не знам защо първият път като чух Nutshell не я харесах. Но след като я чух на живо, дори само началото й.. е сега вече разбирам за какво ми говореше Злати.

поздрави

1 comment:

Anonymous said...

Хрис, честит лаптопчо (може и лаптопка да е, ако съдя по името, не мога точно да му определя пола).
Да си го ползваш с усмивка и да си го мъкнеш навсякъде, където си поискаш!