18.8.07

176. ..everything..

- Не можеш да имаш и искаш всичко за себе си. Разбираш ли какво ти говоря? Трябва да обичаш онова, което имаш, докато го имаш.
- Но аз не съм готова да го загубя..


Пиша поредния рожденически пост. Третия в моя блог.. един за седемнадесетия ми рожден ден.. един за първия рожден ден на блога ми.. и един сега. Когато ставам на 18.. Хубава цифра би казал някой, цифра, която те кара да се чувстваш голям. Дали е така или не.. все още не мога да кажа. На 18 съм от няколко минути и още не мога да го почувствам.. аз - Голяма. Парадокс. Ние с Питър Пан дори да искаме да порастнем ще си останем дечица някъде много дълбоко. И ще си обичаме инфантилната и забавна страна.. Но въобще не искам да говоря за целия си живот до днес, когато трябва вече да съм голяма.. искам само да си говоря за.. ами годината, която отмина. Годината описана тук.. видяхте всичко от мен. Не скрих нищо, не премълчах.. не плаках тайно и не пазих щастието си само за себе си. И каква беше тая една година? О, ами драги.. тя си имаше всичко. И сълзи и усмивки, и приятели и не.. и събития, и скучни дни, и възходи и падения. Хубава година беше, драги ми. Дори прекалено хубава. Дадох твърде много, а получих още повече. Обичах, обичаха ме.. И да, имаше неща, които не бях готова да пусна, но докато ги имах.. обичах ги истински и те просто си бяха.. мои. Взех всичко от тях.. всяко късче чувство. Всяка мелодия, всяка въздишка. Всичко. Наситих се на емоции, наситих се на хора.. Може и да прекалих, може.. Но на мен ми бе добре. И все още ми е. И не, не се чувствам просто позитивно настроена, заради рождения ден.. голяма работа, ден, като всички други, който няма да бъде празнуван. Чувствам се позитивно настроена, просто защото знам.. че всичко ще бъде наред.

Честит рожден ден, lapin..
Усмихвай се..

1 comment:

zoe said...

...ден...

Бъди щастлива, мила моя...
Живей...
Бъди силна...
И не забравяй, че и животът си има своите падения и възходи, и не го обвинявай за това...

And I'll be there for you...

.the end.