28.8.07

179. Общия план.. него си го бива!

Не знам дали сте гледали филма (а дори не се сещам как се казваше).. Не знам дали сте чували следните реплики от мен, защото съм ги изричала няколко пъти.. И тъй като не знам.. Ще Ви ги кажа пак.. Не в цитат, а в мъничко по - дълго и разширено обяснение..

Като дете много обичах да отмъквам последната страница от неделния вестник. Да ида някъде на скришно място и да забия нос в комикса. И да оглеждам внимателно всички ония точки, от които бе създадена картината.. Цветни точки, сякаш пръснати ей тъй, без причина, без да изобразяват нищо съществено. Пълен, цветен, шумен хаос. Без смисъл.. Мисля че хората, дори целият свят прилича на неделния комикс. Хаос без смисъл.. шумен, цветен, объркан, забързан, щур.. И когато го погледнеш от далеч всички точки се сливат в нещо.. което има смисъл. Комикс.. И е малко смешно.. Но е красиво.

Това е моя живот..
Ако ме гледаш под лупа, ако ме изучаваш, ако се взираш във всяко събитие в живота ми.. О, ще намериш само хаос, пръснати мисли, объркани думи..
Но общия план.. него си го бива..
И всичко е просто.. наред..

..ah la la la..

1 comment:

antina said...

Един от честите ти изрази - усмихна ме...
Хубаво е да си помисля, че и микрохаосът в мен сигурно си го бива в общ план.
Май това важи и за живота понякога, а?