15.4.09

337. безсъници в жълто одеало

photo by suo-me

Ами като начало се отказвам от спането. Напълно се убедих, че от 3 до 5 часа са ми напълно достатъчни, за да се наспя като хората. Останалото си е, черно на бяло, загуба на време. А аз почвам да се лигавя, че не ми става и ако съм си отредила 7 - 8 часа лесно ги превръщамв 11 - 12. Затова започнах да си лягам по - късно, когато сутрин трябва да ставам рано за работа, а когато съм почивка си лягам още по - късно и се надявам сутринта към 10 брат ми да ме изрита от леглото. Той обикновено не го прави, но се събуждам, когато се прибере и започне да говори някакви неща над спящата ми глава. Добро момче.

Имам нова жълта риза. И нови два жълти потника. Аз не си падам по жълтото, като изключим едно одеало, което съвсем случайно ми е почти най - любимото средство за завиване. Беше. Вече не е. Виждате ли, новите жълти дрехи.. бяха бели. А шибаното жълто одеало пускало при пране. От къде да знам това по дяволите, като никога не е прано, а нямам достатъчно бели дрехи да напълня цяла пералня. Бро каза "Носи я като жълта риза, а тях като жълти потници и готово.".. все едно имам избор. Гррр. Поне да се бяха боядисали малко по - равномерно. Ениху.

И съжалявам Ники, че пак се получи така. По принцип не съм такъв човек, обаче с теб веднъж ми е тръгнало така и така ще си остане. Вечно не разбрали, разминаващи се. Вечно аз.. връзваща теникия на теб. Дали забравила да се обади, да си отвори имейла или поне да се появи на уговорената среща. Съжалявам. А как мразя да закъснявам. И подобни. И как никога не го правя и винаги спазвам уговорките като подранявам брилятно много. Както беше на първата ни среща. Толкова рано стигнах, че имах време да седна и да прочета няколко странички от книгата, която беше на дневен ред, но виж, не помня коя беше. Да.. не го правя нарочно и защо тогава така се получава. Започвам да се чувствам много глупава пред теб.

Свирих почти целия ден. Пръстите ми са изтръпнали от натискане на струни, но е хубаво. Доволна съм, излязоха няколко хубави реда текст около няколко симпатични мелодии. Ще видим.

А зайката ми ме побърква. Най - отвратителното зверилище е, как успя да си рабие клетката два пъти не мога да знам. Но е толкова сладка.

И снощи ударих едно адско теглене на филми. Най - любимите ми. За сега съм се спряла, но бройката е около 46 и ще расте още. Със сигурност съм забравила поне 15, а се сещам за 2 - 3, които още не съм изтеглила. И два дена не спирам да гледам някои от тях, които не съм гледала отдавна.

Поздрави..

No comments: