24.11.08

295. so white as snow

photo by pretty-as-a-picture

Кучето додрапа качествено на компютър от четири дена насам. Честно казано, дори не усетих голяма нужда от това, но се рекох, че не е на добре, ако се откъсвам за много дълго от който и да е от световете си, а и тъкмо да "чуя" някой друг човечец по скайпа.

Та, в последно време:
*с Калин издирвахме подарък за рождения ден на Алекс (книгата "Светът е голям и спасение дебне отвсякъде").
*видях се с класната, госпожата по икономика, тази по география и физика. Накефих се на макс на училището и си припомних добре чувствата, с които те изпълва класната стая.
*излязох с Таня и Станислав.. мм пикантните крилца в КФС.
*Люба дойде да ме види на работа.
*ходих си до Елин Пелин и с баба се заехме да ми плетем шал.
*докато пътувах за София се натъкнах на още един съученик, с който сме били заедно от 1 до 4 клас - Влади, май сега му казват Владо, но той за мен винаги ще си е Влади.
*с Таня си правихме спагети у нас и обсъждахме "старите" дни.
*с Калин се озовахме на рождения ден на Алекс, който се оказа един от най - хубавите рожденни дни, на които съм присъствала, където:
- си разказах играта с наргилетата и се реших напълно сериозно, че на тази заплата вече ще се снабдя с такова чудо.
- бях омазана най - демонстративно с торта, както и всички останали гости, защото рожденничката реши да ни храни с ръка и да ни омазва целите лица.
- тичах боса в снега.. два пъти.
- видях най - хубавите звезди (рожденият ден не се състоя в София) от доста време насам и Калин ми показа Орион.
- сметнах, че най - накрая му е дошло времето да си изтегля дискографията на Nirvana.
*спах на целия следващ ден.
*работих на целия по - следващ ден или всъщност четох "Властелина" и си пуках премъзналите пръсти.

Ако случайно не се появя пак в близката седмица ще:
*съм при баба и дядо, за да гледаме сапунките, новините и да си плетем шаловете.
*съм на работа.
*си търся наргиле.
*съм във влака за Монтана.

*замерва всички със снежни топки, най - вече Косето*

3 comments:

zory said...

Хриси, ама трябваш ми.
Май ще взема да ти досадя и ще ти звънна по телефона =P

Unknown said...

Чакам. (:

.lenore. said...

Hey! (hug)

Малчо.