14.11.08

293. superstars

photo by gollumek

Ако случайно сте били изпаднали в криза и не сте искали да се виждате с хора известно време, най - доброто място за социализиране след това е квартирата на Бояна, Катя, Поли, Грациела и Макрена. Всеки следващ път, в който кракът ми стъпва там все повече и повече се убеждавам, че това е едно от най - хубавите места на света. Там винаги можеш да се запознаеш с някой нов, интересен, забавен човек, който ти се иска да нагушкаш от 5 - тата секунда. Спокойно момичета, няма да Ви раздавам адреса, че и сега едвам се справяте с гостите, липсата на повече легла и така нататък.
След киното с Калин ("Светът е голям и спасение дебне отвсякъде"), разходката с Калин, сладоледът в МакДоналдс с Калин сметнах, че не ми се прибира вкъщи толкова рано вечерта (10 и 30 минаваше, ама те бяха на 6 крачки, буквално!) и искам да видя тия пет девойки. Звъннах на Кейт, която ме информира, че всичките и съквартирантки си имат гости, апартамента е фул, но аз да съм била дошла, ще ми намерят място. Въоръжена със мазни сандвичи и сладолед се отправих към квартирата с идеята само да мина... набързо, нали се сещате. За половин час. Да, обаче, когато те запознаят с Дени (Бога ми, Данаил май беше дъ риъл нейм, но всеки се обръщаше към него различно) и с двете момчета от кухнята (окей, наистина не помня), а след това към 12 и 30 дойде и Йоан, с който си се запознавал един - два пъти предишните пъти и ти даде да превеждаш 4871893243298 страници научен текст, за да помогнеш на приятелката му, защото това и е дипломната работа... как да си тръгнеш по - рано? Няма никакъв такъв шанс. Особено с наличието на три китари в стаята. И четири лаптопа. (Ето Ви още една причина, поради която няма да Ви дам адреса, страх ме е да не Ви ограбят... не принадлежностите Ви, a Вас самите).
А и дори да нямат гости, самите пет девойки са достатъчно много личности, че да ти задържат вниманието за повече от няколко месеца. Имаме си фотографи, музиканти, фризоьри, адвокати, бъдещи оператори... и кой знае какво още, въплатено в тях. Всяка една е толкова различна от останалите и когато са заедно се чудиш коя да погледнеш (Граци е сгодена, тъй че, а пипнахте, а Ви убиха на място!! хе хе). Е, Бояна ще се постарае да гледаш нея - не, че ще го направи нарочно, но винаги ще се разпее, разсвири (я на цигулката, пианото или някоя от 85243 китари скрити по ъглите на квартирата) или разтанцува (култът е, ако я чуеш да имитира циганка) и нямаш шанс да отлепиш очи, уши и каквото имаш от нея. Е, всъщност имаш шанс да се откъснеш от Бо, защото ще си под масата от смях. Опасна е. Всички са опасни, очарователни, забавни, мъничко притеснителни, крайно гостоприемни, обичливи и се опитват винаги да ти наврат нещо за ядене в устата (Мак прави най - невероятния кекс с глазура, евър!!). И накрая, ако имаш сили и най - важното, АКО те пуснат да си отидеш (защото колкото и да нямат легла за всички, обикновено ще ти намерят място, където да се чувстваш точно като у дома), можеш да си повикаш такси по някое време на нощта (шофьора ще предположи, че си бил на някой купон), за да се прибереш вкъщи.

И тука е момента да се извиня на Кейт, за тенекията, която Ви вързах тая сутрин. Ако снощи ме бяхте пуснали да си ходя по - рано, днес можеше и да успея да отлепя от леглото в 7 и 30, за да се оправя и да Ви видя със Зори, ама нъц.

Поздрави на всички тия пет умопомрачаващи момичета. Благодаря Ви и Ви обичам!
Обичам и Георги, кучето сега ми се включи с някакви песни, защото се сетил за мен и решил, че ще ми харесат (и те ми харесаха).
Прегръдки омазани със сос за спагети (моа отново е над печката)..

4 comments:

zory said...

Хриси беше ни мъчно за теб :(
Аз обвинявам съдбата, не знам за Кейт ^^

stranger said...

Важното е никой да не пипа Граци, че верно убивам на място.

От годеника :D

we said...

хахахахахаха забавно...абе Хрис, а аз как станах а? а? хехе нищо...майкооо тая вечер бях на ани-великия Айриш пъб ЕВЪЪЪЪЪР!!!!!!! Ще ви водя там някой петък...заради лайв групата и...оМГ китариста,който пя Доорс и охх... (да напиша нещо във ваш стил) *припада*

Unknown said...

аз малко късно пиша, но все пак - много як пост! Не само защото пишеш за 'home sweet home' ;)