12.6.11

482. talk

Ох, на народа явно доста му е доскучало след като все аз съм в устата. По принцип винаги съм се смятала за достатъчно безинтересна личност, от гледна точка на сложни и завъртени интриги, че да бъда включвана в тях с една или друга роля, била тя като човекът, който ги завързва или който излиза жертвата в тях, но ето че изведнъж се оказвам в средата на цялата лудница като главен герой, към когото са насочени всички прожектори. И да Ви кажа, с изключение на това, че е много горещо и все ти блести в очите, както и това, че по дифолт не обичам да съм точката, в която всички са се съсредоточили, не е чак толкова зле. Тъй де... кой не иска всички да знаят за него, да питат и говорят за него или пък да знае, че около него се върти света на почти всеки в радиус от няколко (да кажем десетина) километра.
Направо си е ласкаво. В смисъл... коя съм аз, че всички за мен говорят, а?

И няма да се разписвам повече, че ще излезе, че и аз за тях говоря.


No comments: