3.6.11

477. all I need

Имам спешна нужда от конска доза "Вдъхновение". Моля?!
Добри хора, бъдете така любезни да споделите с мен някой впечатляващ филм, музика или книга, които да ме изкарат от временната ми творческа абстиненция, тъй като в момента почти всичко ми се струва скучно, изтъркано и по никакъв начин не ми действа на фотографското или писателското либидо.
С други думи, Моля някой да ме удари ("като удар с оловна тръба", за да цитираме и Пратчет) с нещо, защото аз съм затънала.

Предварително благодаря.
*усмив*

8 comments:

Anonymous said...

ох, ако намериш нещо, пращай насам, че от три месеца не мога и един ред вдъхновение да изкарам.. вече почвам да се плаша ;д

Omnia said...

" Eat, pray, love"- / има го и на филм, и на книга/- изключително вдъхновяващ! Гледах го, докато бях в сериозна емоционална криза или бездействие наяве да го кажем така и филма многоооо си струва. Маман чете книгата и е останала възхитена, а тя е доста капризен читател :) Няма начин да не докосне нещо във вас. Главната роля във филма е на Дж. Робъртс, автора на книгата обаче не помня коя жена беше...

Anonymous said...

^ Филмът е ужасен, напълно разочароващ, дори с актьори като Джулия Робъртс и Хавиер Бардем... Просто колкото интересно и невероятно звучи, толкова НЕвдъхновяващо, клиширано и зле направено е. За книгата обаче не знам, майка ми я препоръчва...

svetlina said...

Аз гледах само филма и... не мисля някога да пипна книгата.
Не знам теб точно кое би те вдъхновило, но мен последно ме вчепачтлиха книжките на Антъни Капела, а сериалът, който гледам настървено е Игра на тронове. Нищо общо с твоя стил, но какво да направя :) Освен да предложа да посетиш едно културно-музикално събитийце :)
http://mdoneva.wordpress.com/2011/06/03/japvsofia/

lavatera said...

Има доста голяма вероятно да си го гледала, тъй като аз самата го гледах след препоръки от Мъро, ноо... за филм горещо ти препоръчвам Cashback.
Английска продукция, побираща в себе си толкова много красота, философия, вдъхновение и хумор.
Книга - "Алексис Зорбас", на Никос Казандзакис. Аз самата в момента я чета и мога само да кажа, че е прекрасна. Една от книгите, които четеш бавно, просто защото не искаш да свъшва.
Музика - Sully Erna - Avalon, нз дали ти говори нещо, ама това е вокала на Godsmack, не съъъъм много сигурна дали си падаш баш по този стил, но албумът му за мен е Шедьовър. Има си дужд, има си слънце, има си мъгла, има си и дъга.
И те така. :)

Disenchanted said...

за филм бих казала chinese coffee. той ми действа много 'писателски'

Anonymous said...

Здравей : )
Не зная дали романтиката върши работа,но ето два филма,които наскоро срещнах La tigre e la neve и Live is beautiful .
А музика...не зная точно сега,въпреки че я обичам повече от всичко друго.
Едно момче ти пожелава усмивки : )))

Anonymous said...

Препоръчвам тези три филма: Седем години в Тибет, Анна и кралят, Дамата с камелиите. :)