31.7.09

359. разминавания

photo by gwarf

Извън топика: "Любовта е отговорът" пеят тука в една песен. Аз питам "А любовта къде е?"

Чета една книга на Ваня Щерева. Отдавна съм я купила, ама сега стигам да я изчета. Т.е. сега и дойде момента да я подхвана и да осъзнавам, докато я чета. На работа съм. И тука в часовете, в които не се занимавам с хора чета. Че друго време нямам. Вечер като се прибера и гледам да се къпя и да си лягам. Даже бързам да се изкъпя за най - кратко време, за мога повече минутки да имам в леглото. Ако взема и че си кажа точно две - три думи с някого преди да заспя и то пак става два часа посреднощ. А аз по - късно от 8 и 30 сутрин не ставам. И е добре, нали се отказвам от спането. А сутрин като стана и докато се отдам на новите си сутрешни навици, а именно, докато се оправя и пия едно кафе с Мам, леля и Венца, и то става време за работа. А пък в неделя, в почивния ден, гледам да ходя на басейн някъде, да изляза със Захо и Веронка, да се внедрявам в новата компания, да пия четири бири с тях и да си легна пак в два - три сутринта. И общо взето само на работа ми остава време да чера или да гледам филм. Стига естествено да има празни минути, в които да няма хора. Добре че следобедите е твърде горещо, за да се въртят навън. Та тая книга.. тя.. "30 неизвинени".. умирам си да чета книги дето... ами че то все едно аз съм я написала преди време, сега я дописвам, а някои неща ще добавя след години преди да я пусна за печат.

Само ще ви цитирам последните редове от 193 - та и първите от 194 страница. Те напълно отговарят на последните събития и повече от това не Ви и трябва да знаете за мен. Няма да цитирам съвсем точно, само онова, което ме засяга..

"Днес ме зарязаха"
"Кой?"
"Един мъж.."
"Кофти. Сигурно е бил някой тъпак, щом не Ви е оценил."
"Не мисля, че е тъпак. Просто е твърде млад. И се разминахме. Понякога се случва.."
"Няма да позволявате да се случва.. Аз ще Ви запозная с някой на Вашата възраст.. Тези, младите.. само като си помисля. Ако е някое момченце със скъсани дънки.. хич и не ми го хвалете."
"Такъв е."

1 comment:

Petya said...

Мда интересно откъсче.....и аз се натресох веднъж на един такъв или той ми се натресе....също се разминахме като бързи влакове!В живота на почти всяка една жена има поне един такъв "момченце със скъсани дънкки".Уви,като задължително правило е да срещнеш такъв преди мъжът на живота си.