30.7.09

358. laughing with

Какво ми стана, че така се скрих от света, от приятелите си, от..
И дори не мисля да си покажа нослето от мишата си дупка..
Само някой друг мустак понякога..

Загубих способността си да се доверявам на хората.
..може би е за добро.

А може би не съм я загубила, само доверието ми толкова са го омачкали напоследък, че ми е трудно да я изгладя тая риза..

И пазя всичко за себе си.. никой не знае за слънчогледовите полета, за плажа с Цветето, за срещата със Захо, за това колко ми беше мъчно да оставя Тино на гарата, никой не знае за новата усмивка на Митко..

В момента най - хубавата песен е Laughin with на Regina Spektor.

3 comments:

Anonymous said...

Прегръдка?

Unknown said...

може би..

Anonymous said...

само може би?
ако бях на улицата с табелка "free hugs"?
ако се познаваме и съм на вратата ти с букет набрани в гората маргаритки, които миришат на свобода?
ако съм пълен непознат, но ти се усмихна на улицата, а на лицето ми е изписано приятелството, на което са способни всички хора на тази земя?