31.5.09

345. обичам те и когато си нещастен

Годишните музикални награди на Бг Радио са добър фон, макар че можеше и по - добър, ама за сега това. Студенко ми е в тази кухня, ама Мам ще глади и аз ще и правя компания. Дали да не се загрея с ютията.

А да, това са части от новата ми стая. Моята стая. Само моя. И повече никога за нищо и сникого няма да се съобразявам, когато съм в нея. Създадох си я от четири стени и мебели на повече от 20 години, очукани, дори не си правих труда да ги лакирам. Така да си стоят, да си носят белезите, без полиране и шевове. И благодаря на Кат за рисуването по стената и въобще, че ми даде да я измъча така и да й тествам нервите.

Чувствам се малко откъсната от останалия свят, което едва ли е възможно при това наличие на интернет от ден първи тук, но все пак.. има нещо изолирващо в ситуацията. Което беше и нещото, което търсех. Малко тишина с мен самата, китарата и двойното легло, върху което все подскача някой от зайците.

Двора е пълен с котараци, които се крият из тревата и те наблюдават много вниманително с тия големи кихлибарени очи.

А те обичам и когато си нещастен, сърдит, мълчалив, неприветлив.. но най - много те обичам докато спиш. Тих, спокоен и невинен.

lamb - gabriel

No comments: