12.5.09

343. дом

photo by alejka

В моя дом ще има:
- кошница с билки;
- къщичка за птици на липата в предния двор;
- и къщичка за голямото куче в задния;
- беседка под лозницата, чиито пейки са покрити с родопски одеала, а някой котак най - често ще спи по тях;
- от ония комплекти за готвене, черпак, вилица за месо и т.н., които висят от стената до печката. И ще ги ползвам;
- стъкленички с коркови тапи и надписи по тях, в които ще държа всичките си подправки. Тях също ще използвам;
- възглавничка в ъгъла на кухнята, където зайката ми ще спи вечер;
- родословно дърво;
- много черно бели фотографии. Из всички стаи;
- всякакви малки джунджурии, които съм купувала от тук и от там, които всъщност никога не са ми трябвали и никога няма да ползвам;
- спомени;
- мазе пълно с компоти от малини и кисели краставички;
- стая за гости с двойно легло за преспиващите у дома приятели, идващи от всички краища на България;
- ниска масичка, толкова ниска, че да ти е удобна само ако седиш на възглавница на пода, на която да си пия кафето или чая в късния следобед, препрочитайки някоя любима книжка;
- висяща от тавана саксия с папрат, като онзи, която висеше там, когато бях на 8 години;
- любов;
- резки по касата на вратата в кухнята, по които ще се уточнява с колко са порасли децата от миналия месец;

..и един милион неща, които не ми хрумват в момента, но ще присъстват..

4 comments:

Néntië said...

Всички тези неща ми се е щяло да си ги имам у дома (:

Мария said...

shte me pokanish,nali?

Unknown said...

Да, разбира се, че ще те поканя, нях...

Nathalie said...

красиво е. (при)иска ми се да го усетя. за поне половината мечтая и аз.