4.4.08

216. Mo's bd

А той е толкова високо...


...високо над мен.
Моята дъга... звезда... ангел.

Той, който винаги ще остане на 17 в ума ми. Той, който винаги е бил най - добрият ми приятел и повече. Той е бил моето вдъхновение толкова много пъти. И моята усмивка.

Хлапе, за което годините няма да значат нищо, както не значат и за мен.
Щастливец, за който сълзите ще бъдат само преходен период.
Обичан...

Дори не знам какво да ти напиша. И какво да ти пожелая. Ти каза, че един смс дори ще е достатъчен. Аз мисля, че нищо не е достатъчно. И всичко е прекалено мъничко. Поне всичко до сега е било.

*въздиша*

Честит рожден ден, Мо.
Бъди щастлив. Бъди обичан. Обичай. Смей се. Въздишай.
Вдъхновявай се. Свирукай си. Пей. Измисляй.

Прегръщам те.
И съм тук. Винаги. За усмивки, за сълзи, за приятел.
Винаги.

No comments: