14.4.08

220. the birdkeeper

Днес имах нужда от цигара... която не изпуших.


photo by nuozek

Абсолютно съм несериозна и ми е нужна клетка. Рамка и един много силен шамар, за да се вкарам в релси и да започна да правя каквото трябва за бъдещето си и в университета. Защото см се разпуснала, отнесля и напълно съм изпозарязала почти всичко. И от две седмици си повтарям "Да, от утре", а когато това "Утре" дойде, се уговорям до следващия изгрев. Естествено, не е като да си нямам оправдание, имам си. Той държи сърцето ми в клетка и дори не знае. Но това трябва да се превъзмогне. Не влюбването имам впредвид, не, в момента то е най - красивото нещо в живота ми, имам впредвид хвърчащото чувство. За да се стегна и да си довърша работата в близките два месеца и половина или са три и просто да ги подредя нещата. После като дойде ваканцията, като дойде... тогава може. Тогава може да искам всичко, мога да си крещя, да съм разсеяна и да пътувам още повече. Сега за малко да си седна на пилешкото дупе и да се стегна. В сряда ще си напиша беседата по английски, наваксах вече лекциите о български, само остава да се справя с френския и философията, а и... абе оная лекция, дето и забравям името. Ама там имам приятели с всичко нужно тъй че ще трябва да се оправя. Всъщност със сигурност ще се оправя, като се затворя за мъничко. Само за мъничко. Сърцето няма да страда много, ако е временно, после ще го пусна пак да лети из София и отвъд. Първо да си напиша рефератите и да си взема изпитите. И това е. Тропвам с крак. Сега след като го написах съм сигурна, че ще го направя. Просто ще се стегна.

Точно така.
Ха, изпречете ми се сега.

No comments: