18.4.08

221. funny fat bird

Добре, че е музиката...
Всичко е толкова простичко, докато е в главата ми.

drawing by katie-o

Имали ли сте чувството, че някой е написал песен специално за Вас? Има ли сте, знам. Чувате я от радиото и звучи точно като това, което Ви е изпълнило отвътре, като вашите чувства или това което си мислите, или... Все едно някой тайничко Ви е наблюдавал през последните дни, хванал е химикалката и е описал това, което вижда във очите Ви. Една такава мъчна или весела мелодийка, че дори дебелото пиле, което всяка сутрин стои на перваза Ви, днес Ви я чурулика. Или поне така Ви звучи.

Такава песен бих искала да напиша. Такава, че този, който стои от другата страна на света да си помисли "Точно така се чувствам и аз, точно това ми се случи... а ти от къде знаеш?" И ще напиша някой ден. Някой ден, когато съм преживяла достатъчно, за да имам думите, за да мога да ги подредя, за да съм ги почувсвала и изпитала на моя глава.

И сега пиша, водена от своите чувства. И сега... и се надявам, някой някъде да ги чуе и да си помисли "Да, разбирам... Минавам през същото... а ти от къде знаеш?"

Нарисувай ме


Нарисувай ме...
С цветовете от сълзите си.
Нарисувай ме...
Със сенките в душите ни.
Нарисувай ме...
Със здрача в косите си.
Нарисувай ме...
С болката в лъжите ни.


Нарисувай ме...
Зарови ме сред листите на похабения си скицник.
Там ме зарови.
И забрави за мене.
И моля те, после... после ми прости.


Нарисувай ме...
С цветовете от сълзите си.
И забрави за мене.
И моля те, после... после ми прости.

3 comments:

Thea said...

Началото на поста.. точно за този тип "музикални съвпадения" си мисля от много време, смятах даже да го споделя на всеослушание в моя блог, но ти си ме изпреварила :) И предполагам по-добре.
Хубави са тези смешни съвпадения - непознати да мислят едно и също, хах.

Поздрави, не че се познаваме.

Nina said...

а аз ти казвам, че си художничка
имаш око за красивото ^^
... странно нали, сълзите са красота

camellia said...

Да, разбирам... минавам през същото... а ти от къде знаеш?