30.1.08

198. So?

За пръв път от доста време започвам да пиша без да знам за какво.

Photo by: frida-vl

Просто изпитвам малката нужда някъде да споделя нещичко.
За това как ми е мъчно. И за това как ми е весело.

Напоследък хич не разбирам себе си. Хвърча от едно състояние в друго прекалено бързо и без особени причини. Обидих човек, когото обичам, съдейки го прекалено строго за неща, които не знам. И подобни. Винаги съм била от бързите, тези, които избухват от най - малкото. Но дори аз не съм била толкова бърза за тези неща. Обикновено поне се замислям, а не се влияя от минималното. Но съм започнала.

Трябва да започна отново да успявам да се контролирам поне малко.
А как ще го бъде не знам. Никога не ме е бивало, а трябва да започне да ме бива.

Ще видим. Ще започна да опитвам все повече. Пък може и да успея да се науча на самоконтрол.
Макар че казват, че хората никога не променяли основните си черти.

No comments: