9.11.07

185. Хората винаги лъжат.

photo by: waga27

Като наркотик е в интерес на истината. Започваш веднъж, уж само за да опиташ или за да си готин. С лъжите е така, че ако започнеш не можеш да спреш само с първата по една проста причина - лъжеш още и още, за да прикриеш предишната. И изведнъж се оказваш в някаква сериозна паяжина, от която ако опиташ да се измъкнеш... е пречистването от наркотика хич не е приятно изпитание. Боли много. As Hell I think. Признаеш ли едната, признаваш всички назад... и Бога ми губиш много, а си започнал за едната глупост.

ВСИЧКИ хора лъжат. Всички. А истината рядко бива научена изцяло. Нито лъжеца ще ти я каже, нито може да разчиташ, че някой негов познат ще ти я каже - и той е човек, а мисля че уточних, че всички хора лъжат.

Не, нямам впредвид, че всички ВИНАГИ и ПОСТОЯННО лъжат. Но биха могли. Е, това не значи никога да не се доверявате на никой напълно. Всъщност точно това значи. Всеки все някога ще Ви излъже, ако ще да е за нещо супер невинно, за което никога няма да разберете.

Аз съм ужасна лъжкиня или поне бях. Понякога все още съм. Не се осъзнавах кога започвах да разказвам някакви неистини и кога убеждавах самата себе си, че нещата които говоря наистина се случват. Но пък излъгала себе си по - лесно лъжех другите, защото не чувствах че ги лъжех.

Хората винаги трябва да предупреждават, че са лъжци. Аз предупреждавам. Останалото е на твой риск.

I'm a liar...
It's my secret no onе knows...

No comments: