26.9.06

31. Задължения и отговорности...

Много било сложно да си 12 клас... поне днес беше сложно... чувствам се направо скапана... Оставете часовете и уроците, а ми това че ме натовариха със сто неща... да оправиш дневника, да оправиш бележниците на класа, да оправиш и онова и това... и, дъ... и на всичкото отгоре пак имам да се занимавам с глупости за преснимането на разни сложни работи... Много е уморителна тая работа... Важен е факта, че после те хвалят за добре изрядно и бързо свършената работа...
Сега голямата истерия си е направо бала... и то да се разберем в кой ресторант трите класа заедно... Ми ние само нашия клас не можем да решим какво ли остава три класа с общо решение... не знам, тегаво ми е...
Но... не ми се мисли повече за училище... Поне до утре в 2 без 15, когато трябва да отида на същото това...
Всъщност днес направо не знам какво повече да ти напиша, малкото ми...
Изморено ми е... направо изтощено...

No comments: