8.10.13

"добре"

когато си крив, когато си труден
когато си другите десет процента
когато от цигарите си по-вреден
когато си бесен, на степен над n-та

когато си цяло едно разрушение
когато за други нямам очи
когато съм скръб без утешение
когато и шоколада горчи

когато ме мразиш, когато си ми сърдит
когато не казваш, че ме о.бичаш
когато ми обръщаш гръб и заспиваш отвит
когато на закъсняла буря приличаш

когато не искаш да ме поглеждаш
когато искам само да тряскам врати
когато до мен не искаш да се събуждаш
когато онова „добре“ между нас глухо ехти

когато не мога да дишам
когато боли, когато е драма
когато най-сините думи изричам
когато сами се, макар че сме двама

когато душата пак е раздрана
когато на всичко отговарям с „не знам“
когато смисъл никакъв не остава
когато сърцебия едвам

когато не мога да продължа
когато съм толкова абсолютна
пак до тебе се сгушвам и ще заспя
спокойна, макар за минута

No comments: