11.11.09

370. carpe diem*

photo by nerdynotdirty

За да бъдеш по - добър, не трябва да се оправдаваш с грешките на другите.
За да бъдеш по - силен, не трябва да се успокояваш със слабостите на останалите.
За да се усмихваш по - често, трябва да твориш повече красиви неща и да забелязваш сътворените от другите.
За да не се чувстваш неудовлетворен не трябва да очакваш, че светът ти е длъжник и хората в него - също.
За да получаваш честност, трябва да казваш истината.
За да те обичат, трябва да имаш смелостта да кажеш "Обичам те".

За да бъдеш... просто трябва да бъдеш.
Без "ако", "но", "защото", "когато", "обаче"..

*carpe diem - seize the day

2 comments:

Teddie said...

Много правилно. На мен обаче рядко ми се случва да правя и казвам нещата, както би трябвало..Света ми е длъжен, чакам отсрещно "обичам те", за да го изрека и аз...и така нататък, и така нататък..Жалко...за мен, разбира се!
Хубав постинг! Поздравления!

wbgenetic said...
This comment has been removed by the author.