4.7.08

233. seaside

photo by me

... на другия край на България, пък аз се чувствам като у дома си. Още отпървата секунда тук. Като видях Зу... все едно винаги си е била при мен, толкова естествено я чувствах.
Почивката е страхотна. В неделя вечерта ме чакайте на скайп. Липсвате, ама аз на повечето звъня редовно, тъй че...

Днес ходихме два пъти на плаж. И заради това сега се чувствам страхотно запечена.. ауч!
Но е супер.

Ох... имам и времето, и възможността да пиша и обяснявам на дълго и на широко, но направо... толкова ме мързи, че не мога да гледам. нях.
Сега се пекат наденички и салатата е готова.
Ах, кака!

Много солени целувки и слънчеви лъчи от Несебър!
Мразете ме, утре пак ще си пека дупето. Ня!

1 comment:

we said...

Супер, само странно си употребила думата "запечена". В мен тя буди различни асоциации, но това всъщност няма значение :D
Поздрави на всички! :)))