25.7.08

238. still here

Няхаха.. докато стягах блога нямаше как да не забележа и това колко хора се опитват да събудят своите.. или си правят нови. Пък някои хора все още си имаме само един. Зарязваме го понякога, но след време му изтупваме праха и продължаваме нататък..

drawing by tooshtoosh

Не че не обичам промените. Обичам ги, просто повече обичам да задържам нещата, които... обичам, а не да ги сменям с нови.
В момента се готвя за една от най - големите промени в живота си. Да живея сама. Е, не съвсем брат ми ще е наоколо. Но... с Бро.. сами през 6 дни от седмицата. И това, ако не е нещо.. awww. Майка ми се изнася в края на другия месец. От сега сме започнали да й стягаме багажа и да преподреждаме някои неща. Да превръщаме апартамента в "нашето" (на мен и Бро) място. Нещата на мама не се виждат по рафтовете и секцията.. навсякъде само мои и негови глупости. Всъщност е доста приятно. Голямото разместване на апартамента ще настъпи, когато се изнесе. Хола ще е неузнаваем, в главата си съм си направила списък със задачи и картинка за това, кое къде ще отиде и каква нова функция ще изпълнява. И когато си каня гости.. всичко в апартамента ще крещи на мен, а не на семейството ми като цяло. Което, от където и да го погледнеш, е още по - приятно. И понеже ще има едно свободно място за спане всяка вечер ще си каня някой да спи при мен. Йе. Ще бъде толкова забавно... поне докато не ми писне. Но тогава ще направим ремонт и пак ще е променено и различно. Но ще си е същото място.. което ще казва "Тук живеят Хриска и Бро". Също като блога ми... чистя го, обновявам го, но той все още си е старият той и не мога да го заменя скоро. ^^
Обичам си моите местенца. Не че няма бързо да се приспособя към ново, но като си обичам старото, като ми е удобно и приятно да си прекарвам времето в него какъв е смисъла да търся ново? Само, за да е ново и различно? Няма смисъл.. Една боя и повечко любов вършат същата работа, когато реша, че ми е доскучало.
Трябва да си извадя още снимки за стената. Всъщност би било най - добре да си купя рамки за тях. Но рамките крещят малко или много на повече зрялост отколкото тая, с която разполагам в момента. И засега ще си седят като плакати, пък.. След ремонта, който ще е след година - две.. тогава ще се правя на голяма и по - изискана. Тогава ще съм станала на 20. И малко или много ще съм се променила.

Но ще съм си аз. И ще съм си тук.

2 comments:

Nina said...

Уау, сама! Звучи...ъъ, някак XD дон'т майнд ми. Успех и вдъхновение с пренареждането (:

Bgicechick said...

Йей,ще си бъдете самички. Аз останах сама за 4 дена и си прекарах страхотно ^^ Благородно ти завиждам. Дано свикнеш бързо : ) *хъгс*