7.6.08

229. fear

Страх ме e..
Знаеш ли какво е да те е страх да си легнеш.. в собственото ти легло?
Защото не знаеш какво ще сънуваш.. защото не знаеш дали пак ще те обземе чувсвото на паника, защото..
Страх ме e.

А пак ще си легна сама.

photo by me

Мислех, че неясните ми кошмари са спрели. Но не са. Да бяха поне... лягам си, заспивам и още първите минути ме обзема страх. Поне да знаех от какво. Поне да ме гонеше някой, да виждах какво става... а аз само се вцепенявам. Викам и не излиза нито звук от устата ми. Оглеждам стаята, няма никой, но аз усещам нечие присъствие. И не мога да гъкна, не мога дори да мръдна. Не мога да направя нищо. Лежа вцепенена от страх.. от нищото. Просто лежа в леглото си и единственото, което знам е, че ме е страх, че не мога да поместя нито мускул от тялото си и...

Защо ме е страх?
От какво ме е страх?

No comments: