27.3.13

2AM

Сигурно трябва да се помъча да заспя, защото "нищо хубаво не се случва след два часа сутринта", а аз съм седнала да пиша. Сигурно и сънят не идва, защото ще е хубав, а вече казахме, че нищо хубаво... да.
Сигурно съм тотален идиот задето понякога ме гонят призраците от миналото и от някакъв некачествено изживян и закъснял пубертет, обаче ето ги... неканени се настаняват по светлите ми новобоядисани стени в хубавия ми чист дом и кондензират по прозорците. След време се появява мастилено-зелена плесен, която ме вбесява. Не, няма да повреди основите на къщата, ама така е грозно и така ми чернее пред очите, че я атакувам със всякакви препарати, кои повече, кои по-малко ефективни. Накрая се отървавам съвсем, ама така до другия път...
Да, трябва да съм идиот, ама миналото все ще е там и ще трябва да оставя едната стена съвсем да зеленяса, че да свикна с гледката.
Човек тамън да реши, че се е отърсил от всичките си лудости...

No comments: