22.4.11

473. I am what I am

Aз съм това, което съм...
и не мога повече да се извинявам за това.

1. Следя минимум 14 серила на седмица. Всичките са доста странни, смешни, някои от тях са анимирани, някои са за ядрена физика, във всичките иронията и сарказмът преобладават и са груби, във всеки един от тях животът е нереалистичен и едновременно с това толкова близък до моя собствен.
2. Наблюдавам няколко youtube канала (почти толкова, колкото и сериалите) и във всичките се обсъждат неща, на които повечето хора извън интернет пространството не обръщат чак такова внимание.
3. Слушам... може да се каже "странна", музика. Не българска, нито комерсиална, а такава, в която текста и мелодията са по-важни от парите, които могат да се изкарат посредством хубав перчем, акустична китара и сносно пеене на 14-годишни звезди.
4. Чета още по-невероятни книги от всичко по-горе изброено.
5. Мека и наивна съм с хората. С Всички хора. Не съм се научила да казвам категорично "НЕ", от което все още страдам. Не съм се научила да режа и да бъда груба. Мога го само когато съм прекалено изнервена и всичко ми е дошло до гуша... защото не обичам да наранявам и да обиждам без да искам. Защото все пак не е важно какво казвам, а как ме разбират. И затова все се опитвам да съм мека и леко-леко да отблъсквам хората, които не искам в живота си от себе си.
7. Имам поне 3 фото-галерии, макар и малко запустели за момента, следя стотици други, които ме вдъхновяват и прави неща, които голяма част от заобикалящите ми хора не разбират и не възприемат. Повечето мислят, че летя в облаците и се занимавам с проекти, които никога няма да се осъществяват.
8. Занимавам се с твърде много неща наведнъж, което от една страна ме прави разпиляна, а от друга всестранно развита и интересуваща се от околните и техните страсти и хобита. В нищо не съм прекалено добра, нямам нито един добре развит талант от мога от всичко по малко, дори да е елементарно познание - имам го. Не смятам, че е важно да си вглъбен в едно или две неща и да затваряш очи за всичко останало - светът е твърде голям, хората в него твърде много, а техните любови още повече, за да се огранича аз с един човек, един град и едно хоби. Мога да си говоря с почти всеки човек на почти всякаква тема.
9. Мечтателка съм и имам големи планове. Повечето от тях звучат нелогични, прекалено неосъществими, но аз все пак ги имам. За някои от тях дори ще се боря.
10. Може би най-голямата ми грешка е, че твърде много се опитвам да угодя на хората около себе си, не само на онези, които обичам и ме обичат, а и на много други. А може би това ми е най-хубавото. Знам само, че някак си от всички работи все аз излизам виновна или прецакана, но някак си свикнах да живея с това. Все още ми става мъчни и тъжно обаче, когато се получи нещо подобно.
11. Никога няма да започна да живея Само и Единствено за себе си. Винаги ще има някой до мен, който да е по-важен.

Аз съм това, което съм...
и някак си все съм неудобна на някого.

No comments: