16.3.10

412. oh.. my...

* не ми се пише.
* искам да ергенствам с Лия, на френско кафе и цитронада.
* писна ми да пия кафета и след четвъртото да треперя цялата.
* искам един ден, в който да не съм на работа.
* искам да спя повече от 6 - 7 часа, защото съм уморена.
* но не искам да си пропилея цялата вечер, цялата сутрин, цялия ден, цялата нощ... арр.
* искам да намерим пролуката между моето заето ежденивие и твоето заето ежедневие и да се срещнем там.
* искам да знам какво точно правя с живота си, а не само да изглежда така от страни.
* искам косата ми да е по - светла. Може би руса. НЯМА да я изрусявам. НЕ!
* искам да замина за Австрия.
* искам никога да не се върна.
* искам да не видя повече лицата Ви.
* кога ще се съберем пак на парти у нас?
* искам да те гледам как ядеш донъти.
* искам да отидем на Swing.
* искам да танцувам, докато всяка част по мене заболи.
* все се каня да ти дойда на гости в Испания.. вече и двете знаем, че няма да стане, нали?
* имам толкова много причини да Ви мразя.
* най - малкото сте ми писнали.
* как попаднах на най - вдъхновяващите и красиви хора?

No comments: